Anneyimbenannemgibi Yasemin23 Lohusa teri deniyo geceleri şıpır şıpır terlerdim çok şükür geçti 10aylıktı bebeğim regl oldum
Birgubilikannesi55 Yasemin23 ayyy o çok kötü taa bn doğumdan sonra buz gibi havada sırılsıklam olduğumu biliyorum o derece terlerdim gece gündüz suan 3 buçuk aylık bebeğim baya azaldı
Yasemin23 gurbetkusu_ yok doğumdam 1hafta sonra eski kiloma ulaşmıştım vücudum ödem de tutmamisti hamilelikte zaten
gurbetkusu_ Mercosey doğumdan sonra emzirme lohusalık terleme derken belki vermişsinizdir zannettim 😏