Hormonal dengesizlikle alakalı doğum sonrası terleme artıyor kişiye göre süresi değişiyor bazılarında uzun bazılarında kısa sürüyor ama büyük ölçüde azalıyor , benim ilk doğumumda çok daha fazla terliyordum uzun sürmüştü sonra azalmıştı şimdi ikincide yine terleme oluyor ama ilkine göre daha az 5 aylık oldu bebeğim azaltı , normalde gebelik öncesi hormonal dengesizliğiniz varsa tahlil yaptırmanızda fayda var