Yrnkskn ben kendim yapıyorum. Robotta çekip dolaba öyle atıyorum. Yiyeceği kadar alıyorum. Öyle kullanması daha iyi oldu bazen 1 tanesi bitmiyor israf oluyordu. Bu şekilde ıslanmasıda kolay oldu. Yoğurda, muhallebiye ya da ıslatıp kahvaltıda ceviz badem içi pekmez karışımı yapıyorum.