Yrnkskn neden bebek bisküvisi vermek istiyorsunuz? Ek gıda süreci demek çocuğu yemeğe alıştırma süreci demek. Bu süreçte elimizden geldiğince bizim mutfağımıza yakın tatları tuzsuz ve şekersiz sunmak. Damak tadı oluşturmak. Bebek bisküvisini ben sadece diş çıkarıyor iştahsızsa , çok zor durumda kalmış bir şey hazırlayamamışsam ya da dışarıda eline vermek için kullandım. 1 yaşından sonra