11 ay önce doğum yaptım benim de bel ağrım vardı MR çekildi doktor reformer pilates tavsiye etti 10 seans kadar gittin gerçekten işe yaradı bende bel kasları kuvvetleniyor bu arada normal doğum yaptım ve çok zor geçti doğumum. Evde de yapılacak hareketler var demeyebilirsiniz. Ben bıraktım biraz da oğlum ağır hafif var ama eskisi gibi değil