Kızlar merhaba
9 ay önce doğum yaptım. 9 aydır hemen hemen bu şekildeyim
Gün içinde, gece yatarken hiç birşeyim yok ama sabah kalkınca belim şiddetli derecede ağrıyor kımıldamakta bile zorlanıyorum. Bi süre hareket ettikçe düzeliyor, aranızda bu durumu yaşayan var mı?