Benim bebeğim de tam tersi. 5 aylık olacak ve geceler eskiden daha uzun süre durabilirken şimdi nerdeyse 2-2,5 saatte bir uyanıyor acıktığı için. Süreyi uzatmaya çalışsam da hep aynı üstündeki yorganın atıyor ellerini yalamaya başlıyor belli bir süre sonra ağlıyor. Sabah mamalarında yemek istemior gün içinde tam bitirmese de 70-80-90 cc lerde alıyor . Kilo alımı vs iyi olduğu için takılmıyorum ama herkes bu aylar gece beslemesi kesilmeli derken benimkinin tersine gitmesi de şov 😂😂😂