Lovemeselem 8 aylık olmuş artık . Sağlıkli olan gece deliksiz uyuması. O doktoru değiştir bence👍 ben üç farklı doktora gittim üçü de 3 aydan sonra uyandırma dedi. Gece kalkarsa ver . Uyursa uykusunu bölmek piskolojik sıkıntı da yaratır dedi. Yani sen bilirsin ama artık şeker üretiyor vücudu. Şekeri düşmez. Kaka, çiş normalse,kilo da sıkıntı yoksa dert etme hatta mutlu ol bebeğin en sağlıklı yolda 🧿