yeniannee5 fairytaleofthestars gerilim tipi baş ağrısı büyük ihtimal, bende de oluyor çünkü. Yukardan esneye iniyor boynun mu tutuldu diyor dışardan gören. Damarların gerildiğimi hissediyorsan öyle bir acı hissi varsa büyük ihtimal gerilim tipidir
fairytaleofthestars yeniannee5 acı hissim yok gerginlik, başımın tepesini sıkıştırıyorlarmış gibi bir his