Aslında tam olarak ağrı da değil başımın tepesinde ağırlık hissediyorum uzanınca falan hiçböyle bir his yok boynumdan başlayıp başımın üst kısmına doğru bir gerginlik ve başımın üstünü sanki biri yumruk yapmış sıkıştırıyormuşcasına ağrı değil yani bu dırumu yaşayanlar var mı arkadaşlar