Bence 750 lira uygun . Çünkü şeker hamuruyla yapılan pastalar hem görsel olarak güzel hem işçiliği felan da var . Bende doğum günü yapacağım ama normal pastaya karar verdim bizede şeker hamuru pastaya 750 fiyat verdiler . Herşey pahalılaştığı için bişey de denmiyor .izmir Buca da 15 kişilik .