Kızlar oğlumun 1 yaş doğumgünü var ablam süslerin parasını verdi biz ıvır zıvırı aldık filan pastanın fiyatını sorduk ki 750 tl dedi 15 kişiliğe konsept bi doğumgünü yapacağız o yüzden pastada konsepte uygun olsun dedik ama bütçemizi baya aşıyor kıytırık bi pastane sonuçta 500 e kadar normal dedik ama aşırı geldi fiyat ve bütçemiz yok sizce normal bi pasta alsam çok mu sırıtır