NeclaDurmaz Sodya ewtt döndü çok şükür ama iyice bağırsakları boşalana kadar içirdim doktor öle dedi kakası ishal gibi gelince bıraktım bağırsaklar boşalınca düzene girdi
NeclaDurmaz ozgersinada sanmam ark bebeğide içti bi sıkıntı olmadı onunkide düzene girdi önemli olan düzenli olarak bi kaç gün kullanmak bağırsaklar iyice boşalacak
NeclaDurmaz Sodya bi gün deneyip bırakma o çözüm olmuyo bi kaç gün kullanacaksın bağırsakları ıyıce boşalacak ishal gibi olunca bırakıyosun
Toprakbey Kereminannesiii gaZı vardır. Karnı ağrıyordur. Yapmadığı zaman gazı kokulu çıkıyordu çok. Ağlaması ve huysuzluğu olmadı.
Kereminannesiii Toprakbey 2-3 gün oldu çok rahat kaka yapıp gaz çıkarıyorduk şimdi ıkınıyor ıkındıkça ağlıyor 😔 zeytinyağı verdim çay kaşığıyla
Toprakbey Kereminannesiii ayrıca gliserin fitil kullanmanı tavsiye ederim uzun süre yapmadığında. Yine de doktorunuza bunu danışın.
nazo58 ozgersinada alışmıyor canım korkma ben iki uç ay öyle yaptirdim düzene giriyor sonra bir kerede olsa kendi yapıyor... Kulak çöpünü sür ikinmaya başlayınca bacaklarına bastir o kendi yapacaktır
nazo58 ozgersinada yok kuzum 5-6 ayda tam öğreniyorlar hic korkma kolik olduğu için mecbur yapıyordum yapmayınca yoksa daha dene oluyordu Dr inatla ilaç vermiyordu ne yapayim
balonjoje ozgersinada bize doktor colinox damla vermişti suya ya da anne sütüne 10 damla koyuyor veriyorsun bebişim yapamadığı zaman ben veriyorum hiç bir yan etkisi yok probiyotik tamamen bi sor istersen doktoruna canım