ozgersinada kizlar bebegim kakasini yapamiyor gaz ve kaka yapma sorunumuz vardi. doktor laxafiber vermemi soledi ve vermeye baslDim gaz sorunumuz azaldi ama kakasini hala yapamiyor illa ben yaptiracagim. kulak pamuguna vazelin surup uyariyorum oylr ilk basta kati sonra sivi yapiyor. sanirim bu kulak cubugu olayini abarttim ona alisti nr yapmaliyim bu durumu yoketmek icin. lutfen yardimci olun. artik bende yoruldum hergun ugrasmaktan..
NeclaDurmaz ozgersinada bizde synı sorunu yaşadık ve sonumda doktorumuz duplahac verdi şimdi çok şükür normale döndü günde 3 defa bi tatlı kaşığı kullandık iyice ishal gibi yapmaya başlıyımca bırakıyosum bu ilacın bağırsakların çalışma sistemine bi etkisi yok sadece bağırsak içine su toplayarak kakayı yumuşatıyor ve bi kaç günün ardından bağırsakllar iyice boşalınca bebek normale dönüyor bi ark söledim ondada çözüm. Oldu isterseniz sizde doktorunuza danısıp kullanın ben kullandığımda kızım 3 aylıktı ve ileri derece kabızde haftada bir benim müdahalemle kaka yapıyordu.
Dilaraa ozgersinada cnm süt alerjisi olabilir, kendi yaptırdığında yeşilse eğer alerji uzmanı bir çocuk doktoruna git. Tribudat bir şurup var bir hafta kullanıyorsun ve bebek kaka yapmayı öğreniyor, doktora bir sor istersen
Toprakbey ozgersinada anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal. Ama mama alıyorsa bilemiyorum canım. Benim oğlum 9 gün yapmadığı oluyordu ama asla kabız değildi.
Mervecinar ozgersinada bebeğin kaç aylık,aynı sorun bizde de vardı 3,5 aydan sonra mamasına 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağı koymamı söyledi doktorumuz,şuan 5 aylığız ve hala devam ediyoruz birde mama ile besleniyorsa değiştirmenizi öneririm
Sodya NeclaDurmaz duphalactan sonra kakasi normale döndü mı acaba. Bnm oglum da kabiz ya cok fena .almayi dusunuyorum.cocuk hep agliyo zorlaniyo
ozgersinada NeclaDurmaz o ilaci icirmekte zor saniri cogu bebek icmiyomus oyle brsey varmi gercektwn. doktora gitmeden kullansammi acaba bi zarari olurmu
Kereminannesiii Toprakbey yapamadığı zaman ağlıyor mu peki iki gündür kaka yapamayınca ağlıyor benim oğlum kabız değil yapınca normal yapıyor ama öncesine göre az yaptığı için ağlıyor 2 aylığız bu arada
ozgersinada 7.5 aylik bebegim ek gida aliyoruz anne sutu mama yok. bilmiyorum inanki ne yapacagimi ilac bitsin tekrar doktora goturecegim. evet bazen yesil olabiliyor kaka birazda koku yapmaya basladi.
duruliyasmom ozgersinada ek gıdadan sonra koku normal. Yeşil olması da beslendiği şeylerle alakalı. Şimdi sana bir yöntem söyleyeyim; Bebeğini tuvalete çiş yaptırmak için tutar gibi bacaklarından yere doğru tut. Birkaç dakika öyle durun. Bağırsaklar harekete geçer ve kakasını yapar. Biz ne zaman kaka yapamasak öyle yaparız. Hatta az önce kabız olmuş ilk defa ıkına ıkına yapamadığını görünce böyle yaptım ve rahatça yaptı.
nurayuzun ozgersinada bende yaşadım aynı sorunu ya uzun süre öyle gitti sonra düzene girdi ben mama verıyorum içine bi çay kaşığı zeytinyağı koyupdum kakası sert olduğu için Canı acıyor ve yapmak istemiyorlar
ozgersinada nurayuzun evet baya zor. zeytinyagi bizde isr yaramadi kimyon kaynattum suda 1 kasik verdim gene yaramadi. bilmiyorum napicam
nur_eayni_h ozgersinada canım benim bebeğim için değil ama normal Doğum olunca duphalac vermişti ben içtim bir kere yavrum bayağı ishal oldu. Sütümden geçmiş çünkü . Bir de ben kuru kayısı yedim 3-4 tane o da kızımı ishal yaptı.
ozgersinada Kereminannesiii bazen rahatsz oluyo bazende gazi ciksa yetiyo uyuyo. bilmiyorum inanki ya cok zor gercekten ya
Toprakbey Kereminannesiii gaZı vardır. Karnı ağrıyordur. Yapmadığı zaman gazı kokulu çıkıyordu çok. Ağlaması ve huysuzluğu olmadı.
Toprakbey Kereminannesiii ayrıca gliserin fitil kullanmanı tavsiye ederim uzun süre yapmadığında. Yine de doktorunuza bunu danışın.
Elifbese ozgersinada gliserin kansuk fitilini kullan mamasini yedikten sonra at onu fitil bagirsaklarini yumusatiyor ikinma hissi geliyor yapiyor bende senin gibi kulak pamuguyla yaptiriyordum ama artik biraktim
Elifbese ozgersinada valla 1 aydir kullaniyorum ben her hangi bir zarari yok gliserin yaginin fitil olmus hali
ozgersinada Sodya doktorla gorusmeden alsakmi acaba gercekten bende artik kakasi bi duzene girsin istiyorum sizinki kac aylik
NeclaDurmaz Sodya ewtt döndü çok şükür ama iyice bağırsakları boşalana kadar içirdim doktor öle dedi kakası ishal gibi gelince bıraktım bağırsaklar boşalınca düzene girdi
NeclaDurmaz ozgersinada sanmam ark bebeğide içti bi sıkıntı olmadı onunkide düzene girdi önemli olan düzenli olarak bi kaç gün kullanmak bağırsaklar iyice boşalacak