Merveahmettoprak Ddm34 Haklısınız ama bebeğim inanın her dakka huysuz her dakika mememde zaten ben sürekli emzik verme taraftarı değilim ama biraz emziğe alışsa iyi olacak
Hale_hale Ddm34 her seferinde nasil meme veriyorsunuz ? Kusmuyor mu bebisiniz ? Fazlasini emince yazik bebegim kusuyor, o kadar sütü kaldiramiyor. Ben de emzigi 20.gün civari uykuya geçişini kolaylaştırmak icin verdim. Memede kusuyordu çünkü. Uykuya dalınca kendisi düşürüyor zaten emzigini
merkursavascisi_06 Ddm34 her mızlayınca meme verirseniz bu sefer de çocuğun gazı çok artar. Kızım 8.5aylık son birkaç haftadır aşırı huysuz emziği atıyo diye mecbur her istediğinde emziriyorum aşırı kusuyo ve aşırı gazı var🤦🏻♀️
_BabyYoda Merveahmettoprak philips avent soothie alana kadar tutturamadım bende meme reddi falan yapmadı cokcok emiyo hâlâ uyuyacagi zaman veriyorum sadece
edafmo Ddm34 her ağladığında meme vermek gazı artırır bi kere. Bir de kolik ve gazlı bebeği olanların en son çaresi emzik. Aynı durum bende de var ve sabahtan akşama kadar ağlıyor memede duruyor ama bu seferde kusuyor daha da gazı artıyor kısır bir döngü. Dışarı da işimiz oluyor hastane postane banka vs her yerde çıkarıp meme veremiyoruz da memeden çekince yine mızlanmaya devam ediyor çünkü. O yüzden çok istedim azıcık emzik emsin sakinleşsin en azından uyusun uykuya dalabilsin diye baya bi denedim ama olmadı tabii orası ayrı şimdi de elini emmeye başladı meme istemek yerine
Bussy_ edafmo sizin kaç aylık bebişiniz? Bizde de tam olarak aynı durum söz konusu. Bips ve aventte kullandım ikisini de kesinlikle istemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık…
edafmo Bussy_ 3 ay 5 günlük. İnanın denemediğim kalmadı. Avent,nuk,wee,tomme tipee,mamajoo. Damaklı damaksız, kauçuk silikon yalnızca bibs i denemedim onun dışında hepsini denedim😪
-yavrukus- Ben de çok emiyo sürekli emek istiyor bırakmak istemiyor diye emzik verdim ilk başta tutmadı sonra tutu ama şu an 41 günlük meme emek istemiyor şimdi açıksa bile meme emiyo çok zorlanıyorum emzirirken kilo kaybı var emiyor emziği verince hemen susuyo memeyi reddediyor valla çok pişman oldum
Simmomy Merveahmettoprak yanlış anlamazsınız ben başıma geleni soyleyim meme reddi olur bebek emzik alınca ac tok anlamiyor kavrama karmaşası oluyor ilk annelik acemilik benim meme reddi oldu asamadim biraz buyudukten sonra vermenizi tavsiye ederim en azından 2 aylık olsun bebek
-yavrukus- Baby123baby canım benim bebeğim doğduğunda 37 santim di şu an 41 günlük 39 santim olmuş 2 Mayısta olçuk
Baby123baby Merveahmettoprak şuan kaç acaba canım hiç ölçtünmü ay ben kafaya cok taktım 17gunde bi ölcüyorum 1 cm buyumus bı olcuyorum buyumemıs gibi 😩
esr-svd GayeAlparslan benim beneğim 40 günlük, pekmez acaba zararlı mı diye veremedim. Batırıp versek zaraeı var mı acaba
GayeAlparslan esr-svd benim oğlum kolik bi bebekti hastanede falan yattık susturamadım hiçbir türlü pekmeze batırıp verdim hiçbir sey olmadı.
esr-svd GayeAlparslan ben de çok istiyorum kızım tutsun ama tutmuyor pekmezle deneyecektim korktm biraz. Her ağzına berdiğinde pekmeze mi batırdın