Ddm34 her seferinde nasil meme veriyorsunuz ? Kusmuyor mu bebisiniz ? Fazlasini emince yazik bebegim kusuyor, o kadar sütü kaldiramiyor. Ben de emzigi 20.gün civari uykuya geçişini kolaylaştırmak icin verdim. Memede kusuyordu çünkü. Uykuya dalınca kendisi düşürüyor zaten emzigini