EdaKOSAR Merveedd Ariel en iyisi gerçekten, İsrail mali kullanmayalım diyoruz bingo kullanıyorum şuan lekeler olduğu gibi geri çıkıyor çok koymama ve yüksek ısıda yikamama rağmen, perosu da görmüş olduk. Yerli malı olup kaliteli olan ürün yok mu ya? :(
EdaKOSAR Balbebek_Egemen Yumuşatıcı hiç kullanmadım herhangi bir markanın, tercih etmiyorum sadece deterjan kullanıyorum, teşekkürler :)
Merveedd EdaKOSAR kesinlikle iyi bişi yapsınlar yerli malı kullanalım valla persilde kullandım o da eh gibi diyim ama ariel bu konuda tek😍
[silindi] EdaKOSAR canım millet eltisinin kızının dedikodusunu yapıyor burda peros neden alakasız olsun 🤣😘
Nazoluemrah EdaKOSAR almaktan wazgeçtim demişsiniz zaten ama yazmadan geçemedim renklilerin rengini çok güzel açıyo siyah hiçbi kıyafetin kalmıyo mesela 😂denedim oldu 🤯