Forumla alakasız olacak kusura bakmayın ama, bu kadar kadını bir arada başka bir platformda bulamazdim 😄 Peros Deterjan kullanan var mı memnun musunuz? Bim'de 8 kg beyazlar için deterjani 32 lira almayı düşünüyorum ama bir de kötüyse 8 kilo çok fazla kalır elimde bitirmeye zorlanirim