Belki gecici bir şeydir. Gecici oldugunu dusunup onun yaninda olun. Oluyorsunuz tabi ki ama ruhsal olarak başka seyleri dusunmeyin. Biraz bulasik biraz daginik olsun ortalık.
Siz çok iyi bir annesiniz ki bunu dert edinip care ariyorsunuz. Care aslinda sizin kalbiniz ona verdiginiz ve vereceginiz şefkat bu mesakatli yollari birlikte aşin evladinizla.
Size oldugu kadar ona da cok zor uykusuz kalmak. Duzelecektir.