Benim bebeğim kolik bir bebekti canım ne ayakta sallanarak ne kucakta doğru düzgün bir uyutma yöntemi yoktu hiçbirini kabul etmedi.bende sürekli uyku ile ilgili araştırma yaparak şşş pat yöntemini denemeye başladım yani beşiğine yatııp yaninda oturarak elimi göğsüne hafif dokundurma ve şş sesi çıkarma yöntemi.başlarda çok ağladı şiddetli ağladıgı zamanlarda kucağıma alıp sakinleştirdim sonra yine yatagına koydum aynı yönteme devam.15 20 dakika belki daha fazla ağladı başlarda o sürede konuştum bebeğimle sakinleştirmeye çalıştım.ağlaması şiddetlenince kucağıma aldım her defasında.bu başlarda belki bir iki saati bile buldu ama kararlı durmak vazgeçmemek gerekiyor.sonra her geçen gün daha kısa sürede uykuya geçmeye başladı.tabi bunların hepsinden önce bir kaç uyku rutini(ninni,banyo,el yıkama,masal vs) düzenlemeniz ve bir süre buna uymanız gerek bu sayede bebek uyku saatinin geldiğini ve neler yapacağınızı öğrenmiş oluyor buda onu rahatlatıyor.aynı düzene sizde uyup devam ettiğiniz sürece eminim alışacaktır.benim kızım kabus gibi ağlama krizleri gecirirdi uykuya geçişte(eğitime başlamadan önce)şu an yanına battaniyesini verip besige koyduğumda dönüp uyuyo çok şükür.o bile alıştıysa emin olun sizinkide öğrenir.bu arada battaniyesini kendi seçti uyku arkadası olarak onsuz asla uyumaz 🥰Allah yardımcınız olsun