Kizim 16 aylik. Sabah 8 gibi uyanir emziriri.. 1 saat sonra kahvalti yumurta omlet krep peynir zeytin tahin pekmez klasik kahvakti cesitleri bunlari ayirmaz yer. 11.30 gibi ara ogun meyve yada irmikli yulafli meyve karisimi yapip badem ceviz eklerim. Oglen uykusundan uyaninca corba 14.00 gibi. 16.00 gibi bir ara ogun daha eklerim meyve keke pogaca kefir kuruyemis artik ne denk gelirse. Aksam yemeğini 19.00 gibi yer biz ne yersek. Aralarda yine talep ettiginde emziririm uykuya da emerek gecer ozetle 3 ana öğün 3 ara öğün var