anneyimben25 1yaş bebekleriniz gün içinde neler yiyor sabah kahvaltıya kaç gibi başlıyorsunuz? Bizimki şu sıra iştahsız sabah 8:30-9 gibi uyanıyır mama veriyorum 1saat sonrasına kahvaltı hazırlıyorum ama yemek istemiyor acaba acıkmamışmı oluyordur. Moralim çok bozuk hiçbişi yemiyor 🥺🥺🥺🥺
okuyor anneyimben25 mamadan bir saat sonra acikmaz. Ben sabah kahvaltı yapsın diye uyandığımda emzirmiyorum. Günde 3 ana 1 ara öğün veriyorum
Nili1308 anneyimben25 merhabalar yaklaşık 14 aylik benim bebeğim süt başlamıştım çocuğuma sabahları siz gibi uyanınca max90 ml süt verince kahv daha az yapıyordu şimdi ise vermiyorum eline galeta veya salatalık türü bisey veriyorum ama az hemen kalkınca kahv hazırlamaya koyuluyor yine de yarım saati buluyor hazır olması eğer eline bisey vermediysem ben bireyleri keserken kendi istiyor zaten zeytin falan veriyorum tok tutmayacak şeyler ve kahv daha iyi yapıyor böle olduğunda bebeğiniz gece besleniyor mu neden hemen mama veriyorsunuz tam aksine artik mama kesmeye başlamalısıniz ama her cocuk başkadır tabi lakin siz bebeğinize hemen yemeye alistirdiginiz da ilerde de uyandığında acil3n yemek isteyecektir ben şöyle bir yol izliyorum vebegim gece 1 kez mama içiyor ramazan girdi hastalandı diye biraktiramadim 2 den 1 e düştüm suanlik diyelim ki 5 gibi istedi sabah 8 de kalktı kahv 9 9 30 a hazır ediyorum 2 3 gibi içtiyse mamasını o zaman yarım saate hazırlamış okuyorum cümlelerim insaallqh kırıcı olmamıştır hassas konular annelere göre değişim gösterebiliyor çünkü 🥰 Bu arada 3 ana 1 ara veriyorum kahv uyku sonrası corba 2. Uyku sonrası meyve yoğurt veya varsa pogaca gibi şeyler ve akşam yemeği o da genelde corba oluyor gece de 1 kez mama
Mehmetyagiz_ Benimki de öyle 16 aylık yaklaşık 4 5 aydır günde bi tabak çorba içerse şükrediyorum bişey yemiyor
miracmoms 9-10 arası kahvaltı yapıyoruz sonra 12 de öğlen uykusuna yatıyor kalkınca çorba içiyor 1-2 saat sonra ara öğün yapıyoruz sonra akşam yemeği ama bu ara az yiyor üstten 3 diş patlamak üzere sanırım o yüzden. Az yemesine takılmayın sevdiği şeyleri yapıp sunmaya çalışın geçici bir dönem içinizi ferah tutun ☺️
Atalayse En sevdiği patates kızartması menemen yumurta beyazı salatalık domates her güne bişylet yapıyorm diğer öğünlerde evde ne varsa uzun zamqndır sadece çorbayla öğün yapmıyorm muhakkak yanında yemek pilav köfte cacık gibi abisi oldugundan daha kolay o ne yerse acıkcası
Eymenikonunannesi14 14 aylik. Sabah kahvaltı krep,omlet,pankek,kiymali yumurta vs ne aklima gelirse o öğlen çorba,erişte yada mücver ara ôgün meyve,kuruyemiş,kraker,kek vs Akşam bizimle yemek ve yatmadan muhallebi bu sekilde bizimki😊
ilkannelik_30 Eymenikonunannesi14 krep omlet falan noröal inek sütü falan mı koyup yapıyorsunuz ben hala yoğurt yumurtadan gidiyorum da 14 aylık oldu benimki de
Nili1308 ilkannelik_30 yani her gün verilmiyor sonuçta ben veriyorum aşırı inceleyen bir anne değilim sanırım bebegimin uyku sorunu da var uzun süreli bireyler yapmaya vaktim de olmuyor mesela 1 haftadır yufkadan börek saramadim cocuk sallamaktan şuan da yattigindan bu yana 7. Sallayisim falan 😒 Bu arada annemin falan yapıp buzluğa attığım pogaca onu da yapan ben değilim 🤭
ilkannelik_30 Nili1308 ahh çok zor gerçekten bende çalışıyorum yetişemiyorum resmen anneler iyi ki var ya annemde köfte falan yapıyor buzluğa atıyorum bişe yapamazsam onu veriyorum kurtarıcı oluyor