yagmurkokusu_ Biz 26.haftada doğduk 14 gün küvezde kaldı küvezden çıktığından beri hep kontrolü vardı zaten göz olsun beyin,kalp ve daha bir sürü kontrol siz de biliyorsunuz zaten😊 hepsini atlattık oturma kalkma sorunları da yok zaten ama erken doğduğu için tiroid çıktı mesela hala onun kontrolleri devam ediyor gerçi o da iyi şuan düzene girdi ama kontrol devam ediyor tabi