Suisin yüz üstü yatırırken asla istemiyordu iki günde kendisi bir iki derken emeklemeye başladı yürümede de sıralama cok yapmadı bizim elimizden tutup yürüyordu onu da kendi kendine cozdu 😀 ben cok korkuyordum niye yürümüyor sorun mu var acaba diye ama zamanı gelip kendinde o gücü gorunce bi anda yapıyorlar boşver takılma cok kendine kiyamiyordur daha 😀 ben hiç yürüsün emeklesin diye zorlamadım hep rahat bıraktık kendine güveni gelince yaptı birden 😃