ArzuAras06 Sevoinci bende öyle yapim o zaman gerçekten her yerde emziremiyor insan çok zor oluyor teşekkür ederim
Sevoinci ArzuAras06 denedim bugün su içmeyen bebiş süt olunca damla bırakmadı 😂 150cc yi lıkır lıkır içti 😂