Sevoinci Bebeğim sadece anne sütü alıyor dışarıya çıkarken sadece yanıma biberonla sağdığım sütten versem meme reddi yaşar mıyım acaba korkumdan cesaret edemedim ama her yerde enzirme fırsatım da olmuyor böyle yapan var mı?
Asel-23 Sevoinci bizde 3,5 aylığız sütüm yetmediğinden mama takviyesi yapıyoruz red olmadı kısa bir ara huysuzlanıp almıyordu ama biberondan dolayı değil uç kısmına akışına dikkat edersen bir şey olmaz inşaallah
Yagmur_24 Sevoinci lansiloh biberon kullanıyorum yavaş akışlı gerçektrn tavsiye ederim hrm boğaxına kaçmıyot hrm dr meme gibi ucu..
Asel-23 Sevoinci hımm valla bizimki biberonu görünce ağlıyorsa susuyor direk heycanlanıyor o kadar alıştı 😂 başta zorlanır belki ama alır bence zamanla ben ilk lazım olmaz diye büyük chicco aldım onunla verdim ondan sonra memede az gelince sıkıntı yaşadık sonra lansinoh aldım ayına göre onuda aldı sorun yaşamadık
Ozgune Merhaba bende hem lansinoh hem event var çok az biberon vermeme rağmen alışmaya başlamıştı kızım ve meme reddi başlangıcı olmuştu kullanmayı bıraktım umarım sizin öyle bir sıkıntınız olmaz
Ozgune Sevoinci su veriyor musunuz siz? Bize doktor tavsiye etmedi ama herkesin kendi düşüncesi tabii ki☺️
Sevoinci Asel-23 hayır doktora sormadım açıkçası ben verme taraftarıyım suyu bide Aydın’da yaşıyorum havalar ısındı iyice kesin verilmeli diye düşünüyorum
Erbear Sevoinci lansinohnkullaniyorum oğlumda şimdi kızımda dediğiniz gibi yapıyorum hata bazen evdede veriyorum sağdigim sütü misafir falan olunca hiç yasamadi
ArzuAras06 Sevoinci peki bozulmuyormu süt Nasıl koruyorsunuz bende böyle yapmayı düşünüyorum ama endişeliyim
Sevoinci ArzuAras06 valla ben de hiç denemedim😂 3 saat kuralı var ona dikkat etmek lazım ebeye sordum ben sorun olmaz demişti termos alırız yanımıza ısıtırız sütü mesela öyle olabilir
ArzuAras06 Sevoinci bende öyle yapim o zaman gerçekten her yerde emziremiyor insan çok zor oluyor teşekkür ederim