pasaklisinkukuli bu sabah baktım ana paramızdan bı tek anamız kalmış 🤣 bunlar alım fırsatı diye eşimle birbirimizi gazliyoruz inşallah seçimden sonra fırtına gibi dönücez. Bı de halka arzlara katiliyordum. Bugün biri 37 kuruş getirmiş 🤣 zararına saticam satmıyorum. Daha da halka arza gireni sevsinler.