pasaklisinkukuli riskli hisse almadıysan çıkmak için acele etme, seçimlerden sonra görüntü pozitife döner zamanla. Örneğin bende asels var, baya baya düştü şu an ama biliyorum ki artacak panik olmuyorum. Riskli hisse yorumum yok, hiç girmem spekülatif işlere(Tabi seçim düşündüğüm yönde sonuçlanırsa bu tahminim geçerli)