Guldas [bilinmeyen] Benim bebeğime yaramadı, doyurucu değil sık acıktırıyor. Birde kabızlık yaptı. Aptamil kullanıyorum çok memnunum.
burcusenova hipp çok doyurucu bir mama değil diyorlar, ben denemedim. sma denemiştim kakası yemyeşil olmuştu. memnun kalmadım. sonra mamasını değiştirdim
nurcanco ben ikisinden de memnun kalmadım smada lif yok ve kabız yaptı, hipp de doyurmadı hiç kilo alımı çok düştü kullandığımız dönemde
MerwrZeyneb Zrnn hippten çok memnunum ama gerçekten çok çabuk acıktırıyo 3 ay 15 gün bebeğim 3 saatten birden artık saat başına düştü mama saatimiz hippten sonra bende daha doyurucu mamaya geçmeyi planlıyorum
burcusenova ben hipp kullandım hiç doyurmuyordu çocuk saat başı uyanıyordu. sonra doktorunma sordum o ya hipp ya aptamil dedi. bende aptamile geçtim, memnunda kaldım, daha güzel doyuruyor
Asyas_m0m burcusenova her çocuğun midesi farklı memnun kaldıysan devam et, en önemlisi çocuğunu sürekli gözetlemek senden başka En iyi neye ihtiyacı olduğunu bilemez güzel anne 🤗😘🥰
EmineKzr Zrnn her mama her bebege ayni etkiyi vermiyor. Ben sma kullaniyorum 3 aydir oglum 4 aylik kilo alimimix düzenli kabizlik gaz sorunumuz yok. Sma disinda mama denedim bir cok mamayi denedim doyurucu olmadı ama sma da aynısını yaşamıyorum doyuruyor yani ama senin bebegine ne yarar sen onu takip etmelisin :)
nagehanyorulmaz [bilinmeyen] yok yaa ben kullanıyorum öyle kilo aldırmıyor ki. normal gayet benim bebeğimin gelişimi. bebeğin diğer yediği şeyler de önemi oluyor tabi bisküviler falan şekerli mesela bir arkadaşım vardı günde nerdyse 10 taneden fazla biskvi katıyordu mamaya yani farklı şeyler de etkiler kiloyu
Asyas_m0m nagehanyorulmaz bnm arkadaşımlarımın çoğu aptamil kullanıyor hepsininde çocukların maşallahı var ne yalan söyliyim onlardan biliyorum 😂😂benim kızım hiç aptamil içmedi
Bebeminnie Zrnn hippten hiç memnun kalmadım çocuk hep aranıyordu, kısa kısa uyuyordu sma ya geçtm ve 10 aydır çok memnunum gece 10 saat deliksiz uyuyor
ysmntopal [bilinmeyen] bizimkiler aptamili çok sevdi ve yaradı canım o yüzden uzun zamandır aptamil veriyorum hiç bu markaları denemedim.