Gozdedmr kizlarimbenimherseyim bız tübirgen ortez kullandık 2,5 ay Şükür ıyılestı 1 ayda sadece gecelerı takacagız Sıze tavsıyem bu konuda uzman ortapedı doktoruna goturun Rastge ortapedı doktoru anlamıyor
Huma_kus34 Annebbk ay olarak hatrlmıyorum hepsını birer ay kullandık sanırım kızım kıloluydu numara olarak bıraz büyük kullandık medikalcı söylüyor zaten bebegınızı görünce