seizetheday yenidoğan bebek dünyaya geldiği andan itibaren sezeryan sa eğer doğum şekli zaten 2 hafta bi doğru düzgün hareket edemiyorsun oturup kalkamıyorsun mutlaka desteğe başkalarının yardımına ihtiyaç duyuyorsun hadi bunh geçtim gece gündüz uykusuz oluyorsun bebek kolik olabiliyor gaz sancıları olabiliyor dünyaya adapte olma süreci var sonuçta 4. Trimester olarak geçiyor yenidoğan göğüs yarasını söylemiyorum bile emzirme süreci sürekli acıkıyor sürekli kaka çiş zaten başlı başına yenidoğanla ilgilenmek durumundasın sürekli 1 yaşındaki bir bebek ise artık yürümeye başlamış aktif bir bebek sürekli annesinin ilgisine muhtaç odunda karnı acıkıyor oda oyun istiyor onunla emzirilmesi lazım onunda bezi var ayrıdan oyun oynanılmasını istiyor fln ve bebeklerin kahvaltısı büyüklerin önüne 2 yumurta kır patates biber kızart zeytin peynir koy değil onlara özel kahvaltı hazırlanıyor sonuçta al hazırladım koydum önüne diyip gidemiyorsun yiyecekmi orası var yedirirken başında beklemesi var ya da kendi yemesine izin versek dahi gözetim altında olması gerekiyor 1 yaşındaki bebekte gece emmek için uyanır sabah erkenden kalkar anne zaten yenidoğmuş bebeği için gece yüz kere kalkmıştır zaten yorgundur ama mecbur 1 yaşındaki bebeği için de uyuyamaz kalkmak zorundadır yani daha ne anlatayım ki ne kadar kolay geliyor insanlara sırf sürekli çocuk doğurmak için marifetmiş gibi diğer çocukları neler beklediğini düşünmeden önemsesen tekrar çocuk yapmak