caglasyarda aslında beraber büyümüyor oluşları daha kötü, oğlum 4 yasinda mükemmel düzende bı hayatımız vardı. Birlikte gezme dediğiniz gibi özenli kahvaltılar uykular alışverişler ama 2. Çocuğum doğduğunda büyük bı tokezleme yaşadı haliyle çünkü çok düzenli alıştığı bı hayatı vardı. Tabi ki ikisi içinde elimden gelenin en iyisini fazlasını yapıyorum ama bu defada haliyle ben yipraniyorum.