AA201207 merhaba benim ikizlerim 2 ay önce enfeksiyon ve covid geçirdiler.. karaciğer enzimleri 600 dü yatış verildi 140 la taburcu olduk fakat 2 aydır haftada 1 kan veriyoruz yine 449 a yükselmiş gastroenterolojiye gittik oradan testler yapıldı bir şey çıkmadı orası şimdi çocuk metabolizmaya gönderdi kan aldılar sonuçları bekliyoruz usg leri temiz gastroda bir şey çıkmadı . Metabolizma da bir şey çıkar mı bilmiyoruz. Şimdi asist diye bi şurup başlayın dediler . Onu vereceğim. Sizin durumunuz nasılı ? Alt Ast yüksekliği 🥺 sizin en yüksek kaç çıkıyordu değerleriniz nasıldı