Benim oğlumda yüksekti geçen ay doktorumuz bize normal demişti ben e nabizdan daha sonra yüksek olduğunu görünce sordum hatta bebeklerde bu değerler normal endiselenecek bi durum olmadığını söyledi benim bebegim tiroid ilacı kullanıyor hatta endokrin uzmanı profesör sordum o zaman içim rahatladi