Mlsyldz daha doğar doğmaz hastanede başladılar,zaten insan doğumun etkisini hemen atamıyor üzerinden,bir de özellikle eşimin ailesinin çenesi hiç durmadı.benim emzirmem dert oldu herkese,hastane dönüşü evde de başımda sürekli dikilip emzirip emzirmediğime bakıp ahladı vahladı,böyle oldukça benim iyice sinirlerim bozuldu,sütüm çok çok az geldi,her dakika ağlıyordum,anne olamadım diye.geceleri başımda dikiliyordu her ağlamasında,yatak odamıza gelip.en sonunda eşim odadan kibarca kovdu da en azından yatak odasında başbaşa kalabildik bebeğimizle😔 bir de başka konularda da hep sorun çıkardılar,hep üzdüler.belki o yüzden de azaldı gitti sütüm 😔