ozgeya
Emme konusunda aynı durumdayız sizinle. Benim bebeğim de emmeye başlıyor ve 5 ila 8 dakika içerisinde bırakıyor ve memeyi reddediyor, henüz doymadığı için açlıktan çığlık çığlığa ağlıyor. Bir daha da almıyor. Biz hastanede 5 gün yattık o süreçte işin içine biberon girdiği için memeden soğuduğunu düşünüyorum.
Sütümü sağıp veriyorum bu durumda ve inanılmaz zorluk çekiyorum.