Rbi ben britax romer trifix2 kullanıyorum gayet memnunum ve mutlaka markası ne olursa olsun herkes kullanmalı aşırı rahatlık yok öyle benim çocuğum oturmuyor filan bahanelerine kanmayın arkadaşlar benimkide oturmuyordu sıkılıyordu alıştırcaksınız öyle ağlıyor diye kucağınıza alırsanız alışmaz oturmaz oyalicaksınız ilk başlarda ve sonradan öyle güzel alışacakki