Eusmraay Rbi canım ben yoyko bear 360 derece dönebilen oto koltuğu aldım çevremde çoğu kişide de o var biraz araştırdım güzeldi benim için de güzel yani dönüyor 3 kademe yatış özelliği de var bebeğim de seviyor zaten çok minnoş bi görüntüsü var. Ama kalite açısından besafe diye biliyorum maddi olarak gücünüz yetiyorsa besafe alın derim
yorgunanne28 Rbi  Kesinlikle bunu öneririm. Bende bir tane baska marka aldım memnun kalmadım iade ettm bunu aldım. Arkaya doğru 3 kademe yatıyor, kendi etrafında dönüyor, isofixli asırı rahat guvenlık sistemi sağlam.
Imau Rbi kraft safe spin 0-36 aldık. O kadar çook araştırdım ki kafam çok karışmıştı. Ama çok memnunum. İsofixli. 360 derece dönüyor. Yatış pozisyonu çok yeterli. Boyun bel desteği var. Ve konforlu. Çok güzel gerçekten
Sevde123 Rbi bende yoyko bear aldm diğerlerine göre bi tık daha yüksek dönme özelliği var isofixli. Bütçeme uygun içime sinen oydu şmdilik memnunum
Roz_a151122 Ben yoyko marka aldım 360derece dönen isofixli ,memnunum bebeğim baya sevdi normalde sevmez böyle şeyleri alıştı hemen ,oto koltuğu ile yolculuk yapmak çok keyifli
burcu0302 Roz_a151122 Ben de o model düşünüyorum da koltuk arkaya bakarken 360 derece dönemiyor sabit kalıyor yazmış biri öyle mi?
Imau Rbi kesinlikle tavsiye ederim. Dönmesi falanda çok rahat. Aizde iyice araştırın. YouTube da videolar daha açıklayıcı bakabilirsiniz
burcu0302 Sevde123 Arkaya dönük bakarken 360 derece dönemiyor yazmış biri öyle mi? Ben de o modeli düşünüyorum da bu yüzden kararsız kaldım
Sevde123 Biris yüksekliği iyi dışarısı rahat görünüyor yatış kademesi çok az ama bütün koltuklarda öyle neredeyse
Gnsanne22 Biris camdan dışarı görecek kadar yüksek tam yatmıyor ama yeterli de geliyor gibi eğimi var
Imau Biris bebeğim 6 aylık yatış pozisyonu yeterli bizim için. Ortada tutarken uyuduğunda da başı öne düşmedi hiç. Oto koltuk arkaya doğru bakarken yatış pozisyonu daha net belli oluyor fakat her türlü yeterli. Zaten bildiğim kadarıyla hiç birinde tam tamına yatış yok Yükseklik olarakta dışarıyı görebiliyor bakıyor her yere Yan çevirince daha rahat etti. Besafe gibi aşırı yüksek değil ama içeriye de gömülmüyor