Bizde 8.aydayız 1 haftadır uyumaları anormal aşırı huysuz sürekli mızmız ve ağlıyor. Normalde uykularımız çok iyiydi gece bikaç kere emmeye kalkardı emzirip geri yatırırdım dün gece 11′den 3′e kadar oturdu yatak üstünde oynamak istiyor uykuya döndürmeye çalışıyoruz asla istemiyor henüz dişimiz yok sanırım hem diş hem atak hem ayrılık kaygısı aynı anda yakalanıyoruz hepimizin Allah yardımcısı olsun çok yorgun ve uykusuzum psikolojim berbat halde bazen istemsiz kızıyorum çocuğuma sonra kızdığım için çok üzülüyorum kısır döngüye girdim..😢