7,5aylık bir bebeğim var bırmalde gece uykumuz aralıksız olurdu ama neredeyse son 3haftadır gece uykusuna dalamıyor uyutuyoruz 15-20 dk sonra ağlayarak kalkıyor pışpışlıyoruz kucağa almadan asla susmuyor eğer yerinde pışpışlarsak katılarak ağlıyor bütün gece böyle bölük pörcük uykularla geçiyor en sonunda yanıma almak zorunda kalıyorum yoksa ağlamayı kesmiyor, ama bu durum alışkanlık haline gelmesini istemiyorum başına gelen var mı siz neler yaptınız? neden böyle bi durum çıktı bi anda nasıl baş edebilirim? 😔