Zara1997 Ma-belle evet emiyor meme reddi değilmiş çocuk çok kötü grip olmuş iştahsızdi anca kendisine geldi 🥺
Berra_K Zara1997 benimki de gazdan dolayı sanırım öyle zor tutturuyom kolik bebek müzikleri dinlet duyduğu gibi tutuyor
Zara1997 Berra_K gaz olunca sancı giriyor ondan cekiyordur sizin bebiş ama.benimki resmen redd ediyordu mememi
bakkalemzigi İki hafta bu durumu yaşadım 3. Ayında . Hiç pes etme uyutup uyku sersemi verdim . Uyku arasında verdim . Uyanmasını bekleyip yanına uzanarak verdim . Belli düzeyde giden sesleri açtım süpürge sesi gibi . İki hafta sonra düzeldi çok şükür
bakkalemzigi EcmelNeva çok zor anlıyorum sizi evden bi yere çıkamıyordum aç ellerini battaniyesine götürüyor ama emmiyordu yatırıp öyle veriyordum . 2 hafta sonra geçti inşallah sizinde geçer kısa sürede 🙏
MerveKerem00 Göğsünde değişiklik olan oldu mu yani bende de aynı durum var sütüm azalmaya uğradı sanki eskisi gibi değil hep yumuşak bunu yaşayan oldu mu
BaharKarakuzu Zara1997 benim bebeğimde 3 aylıkken yaptı onu sanırım 12. Hafta atağından oldu. Sonra geçti çok güzel emdi☺️ Sabırlı olun kaygılanmayın 🙏
Mervegrmc BaharKarakuzu siz emzik ve biberon kullanıyormuydunuz nasıl düzeldi anlatırsanız çok sevinirim
Merve4126 Semmmsem şuan beni anlattınız gündüz asla emmiyor gece bişey yok emiyor 3 aylık çok üzülüyorum
Semmmsem Merve4126 biraz sabır gerekiyor galiba. Dikkat dağınıklığı yaşıyorlar. Ufak ufak dönmeye başladı bizimki. Eskisi gibi hala değil ama eskisi kadar tepki vermiyor
Mervegrmc Zara1997 aynı durumdayım 20 gündür emmiyor 3 aylık hep meme teklif ettim biberon ve emziği kestim parmakla sütümü sağıp verdim eds denedim hiçbişey işe yaramadı ümidimi kestim artık :( emzirme danışmanı bile geldi çözemedik neden böyle oluyor bu bebekler kafayı yemek üzereyim
BaharKarakuzu Mervegrmc ilk başta biberon kullanıyordum sağdığım sütleri vermek için sonra baktım kısa emmeye memeden uzaklaşmaya başlamıştı üstüne ben bide regl olunca iyice arttı. Sonraki gün hiç biberon vermedim yatarak emzirdim bide mesela memeyi 3 saat bekletip iyice süt dolunca emzirdim ki sevsin diye. Bir hafta hiç biberon vs vermedim memeye iyice bağlandı şükür . Şimdide biberon hiç almıyor öğürüyo 🥲