Zara1997 geçici meme reddi biz de yaşadık. Uykuluyken hiç sorun olmuyordu ama uyanıkken emmiyordu. 1 hafta sonra normale döndü. Teklif edin ve pes etmeyin. Sağıp veriyorsanız biberon kullanmamanız iyi olur, sonra memeye dönmesi zor olabiliyor bazı bebeklerde. Kaşık biberon veya çay kaşığı kullanabilirsiniz.