Melekduru Betuldalyan aynısını bende yaptım sonuc sizinki gibi oldu yöntemdemi yoksa bizimkilerdrmi problem var onu cözmeye calısıyorum şimdi😀😀😀😀
kereminannesi95 Betuldalyan Yorumları okudum da bi benim oğlumu uyutmuş sanırım 🙈 4 aylık ikinci de gözlerini kapamaya başladı tek sıkıntı durunca hafif gözünü açıyo devam edersem uyuyo😂
Goksualya Benim 4,5 aylık kızımda oyun sandı kıkır kıkır gülerek oynadık ve sonuç olarak memede uyudk yine :)
Masal Betuldalyan Öyle demeyin😊 bizim bu iş için ayrılmış oyalı mendilimiz bile var. Hala bu şekilde uyur kızım. Seveni mest olur. Ama bebeklikten alışması gerek :)
mosimosi Betuldalyan ben oyun olsun diye yapıyorum. Kahkaha atıyor ne uyuması 😁 Böyle uyuyan bebekler nerenin bebekleri çok merak ettim