Kızım 10 günlükken başladı bu kabızlık 5. Ayda ek gıdaya geçtik şükür düzeldi derken şimdi diş çıkarıyor kabızlık başladı yine yapsa bile taş gibi 😔
-sabah aç karnına zeytinyağı vermek
-günde 3 kere duphalac (2 tatlı kaşığına kadar çıkabilirsiniz dedi doktorumuz)
-kabak püresi
-masaj yapmak
-armut
-hurma
bunları deniyorum duphalac 3-4 gün sonra işe yarıyor kabak hemen yaptırıyor🤔 ama ne yaptımsa cıvıtamadım😔