Aynı şekilde benim oğlan da kabız..altını degsitirirken nasıl ağlıyor görseniz.. napcam bilmiyorum ya .. tuvalete tutun belki yapar ..tuvalet pozisyonunda daha kolay yapıyor.. oğlum sürekli kabız 5-6 günde bir yapıyor çok sert .. libalaks yazdı doktorumuz duphalac la birlikte kullanıyoruz.. libalaks popoya yarısını sıkıyorum.. 5-10 dk sonra tuvalete tutuyorum.. daha önce tuttugumda yapardı.. bugün yine kullandık bi faydası olmadi .. canı çok yanıyor 😕