Araslarcaaa benim ilk oğlum da öyleydi. Doktorumuz bebe bisküvisini keselim demişti oysa bebegıme hıc vermemiştim. Anne sütü ve evde yaptığım sebze yemeği yiyordu sadece. Zamanla boyu uzadı ama kilosu sabıt kaldı. Şimdi 6 yaşında saglıklı normal kiloda oğlum. Siz ona tabirle bebek abur cuburu vermiyorsanız, yürümeye başladıkça düzene giriyor. Maşallaj kuzuya ☺️