Araslarcaaa Merhaba bir tanıdığımın bebeği 9 aylık 16 kilo sadece anne sütü alıyor. Doktoru sadece anne sütü aldığı için obez sayılmıyor diyetede gerek yok ekgıdayıda sadece tattırın demiş? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Kadifemsii Araslarcaaa çok fazla geldi ama evet anne sütü obez yapmıyor diye biliyorum bende . Uzun boylu falandır belki .
Yildiz52 Araslarcaaa bilemedim ama benim 4.5yasinfaki oğlum 17 kilo şuan başka bir doktora daha sorun bence
prenses3509 Araslarcaaa benim kizimda o aylarda o kilodaydi sadece anne sutu aliyordu ek gidaya da 8. Ayda basladik herhangi bir zararini gormedim sonucta anne sutu sagarak verdim 1bucuk yasina kadarda sütüm çok yagliydi ssdece 90 cc icmesine ragmen baya tombik bir kiZdi.suan 3bucuk yasinda kilosu hala yuksekk ama artik almiyor kilo almamasida gerekiyor. Bana anormal gelmedi aynı durumu yasadigim icin
Araslarcaaa Kadifemsii yani boyu evet ayına göre uzun benim oğlanla aralarında 1 ay var oğlum daha büyük biz 80 o 78 falan eşit gidiyorlar
Duygukus prenses3509 sütünüzün yağlı olmadı için özellikle yendiğiniz bir şey var mı peki biz hem mama hem biberon reddi yaşıyoruz 1.5 aydır çok az kilo aldı geçen ay tartımında Az yiyor çok az yiyor bari yediği doyursun ona yarasın diye soruyurunı
Gokturk_ Araslarcaaa benim oğlum da her ay 1 er kilo olarak alıyor hala 6.ayında 9.300’dü şu son iki ayda birer kilodan almışsa gene 11,300 falan olmuştur ama 16 bilemedim bence normal de olsa anormal de olsa sadece anne sütü ile alıyorsa hiçbirşey olmaz
Kadiminannesi58 9 aylık bebeğim var Şuan 9 buçuk kilo ve sınırda gözüküyor yani güya en yüksek kiloya yakın diyor doktor 16 olması şaşırtıcı
Dyldrm Araslarcaaa çok fazla değil mi ya Bi yanlışlık olmasın? Benim oğlumda bebekliğinde iriydi hep hala da öyle tabi bende eşimde uzunuz eşim kemikli filan bizxe yine genetikte bu kadar kiloyu anlayamadım ama daha 9 aylık vibiraz fazla geldi bana
prenses3509 Duygukus inanin ozellikle yagli olsun diye birsey yapmadim. Ancak hakiki zeytinyagini fazlasi ile tuketiyorum hayatimda yemek salata vs.. evimize baska yag girmez. Sütümü illaki etkilemistir diye dusunuyorum. Sutun kalitesi birazda genetige bagli bence çünkü kardesimjn sutude cok yagliydi onun bebekleride kiloluydu.
Ggulmez Araslarcaaa benim halamın bebeği öyleydi, doktor diyet yaptır az meme ver demişti, halam da bir daha gitmedi o doktora tabi ki🤭 büyüdükçe verdi kilo normale döndü şu an 12 yaşında ama hiç zayıf bir çocuk olmadı, iri bir çocuk yaşıtlarına göre.
Eminerd Araslarcaaa bence ne olursa olsun normal değil belki metabolik sıkıntısı vardır 2,5 yaşında oğlum 15/16 kilo
Mmeelliikkeee Araslarcaaa bebeği gözünüzle gördünüz mü gerçekten merak ettim . Diabetli anne bebeği olabilir mi ? Bence hiç bir doktor bunu normal görmez diyabet vs diğer hormonları birçok şeyine bakılması gerekir çocuk endokrine yönlendirilir , mutlaka başka doktorla görüşsünler,
Araslarcaaa Mmeelliikkeee gebelik şekeri vardı annenin. Bende ondan kaynaklı olabileceğini söyledim. Hayır sütüm yağlı sütüm yarıyor diyor 🤷🏻♀️ oysaki sütün yağı diye birşey yok bunu bilmiyorlar
plajterligi Araslarcaaa doktorunu mu değişse o tanıdığınız yani 9 aylık çocuğun 16 kilo olması nasıl normal olabilir anne sütü alıyor diye 🤦🏻♀️ benim arkadaşın durumu da buna benzerdi doktoru bir öğününü atla demişti emzirirken. Yani atıyorum günde 6 sefer emziriyorsa 5 e düşürmüştü
Tontis_annesii Araslarcaaa maşallah benim oğlum da 9 aylıkken 13,500 dü ama bahsettiğiniz bebeğin kilosu çok fazla