Nazlicicegim ilaygunduz Yazdırmadan kendinizde alabiliyorsunuz yada raporluda ama raporsuz tanesi 9 tl oldukça pahalıya geliyor. Ama faydalı bir mama
ysmntopal [bilinmeyen] eltim veriyor infatriniyi canım çok memnun kaldı gelişimine ve kilo alımına faydası oldu
AlyaaDuru omaraysegul kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama bu nutrıcıa infatrini mamayı bana doktor verdi biberonda azcık su ile ılıtıp vermem de bi sorun olur mu acaba siz nasıl kullanıyordunuz?😞
omaraysegul AlyaaDuru anim sicak suyun icine oturtun ilir zaten mamaya su katmayin ekstra. benim kizimda 2 3 seferde anca bitiriyordu ilk actiktan sonra dolapta muhafaza ediliyor.
tbc Ben biberona boşaltıp cezvenin içine su dolduruyorum o şekilde ısıtıyorum, marine şeklinde ısıtılıyormuş. Bize de doktor yazmıştı günde 2 tane içmesi kafi demişti. 5 aylık kgsi 6200 dü. Aralıkta kontolümüz var etki etti mi göreceğiz.
Ariyaarya tbc cnm infartini hepsi aynı görevimi görüyo kızım çok zayıf doktor vermedi eltimin oğlu kullanıyo ben kızıma kullansammı 6 aylık 5500 gram
AlyaaDuru tbc Aa bende öyle deneyeyim ozaman birde mesela şuan 100 ml biberona koyup verdim geri kalan şişede dışarda bekletsem gece versem bi sorun olur mu?
AlyaaDuru Ariyaarya Kilosu düşük ve kilo alamayan bebekler birde prematüre doğanlar kullanıyor diye biliyorum canım bize doktorumuz yazdı kilomuzu az bulduğu için bugün kullanmaya başladık inşallah yarar kızıma sende doktoruna bir danış istersen😊
Nazlicicegim Ariyaarya Çilekli ve muzlu olanlarda yaş sınırı var sade olanı var bebeğiniz için doktor yazmadan alabilirsiniz ama pahalıya geliyor
Nazlicicegim Ariyaarya Hayır canım kullanamıyor 1 yaştan sonra.Bebeğiniz ek gıdaya geçtiyse pekmez yada meyve sularıyla tatlandırıp verebilirsin