yaseminkocturk Brncyrgn Eltimin bebeği kilo alamıyordu. Doktora götürdüğünde doktor raporla bu mamayı verdi. Düzenli kullandığında bayağı faydasını gördü, gelişimi yoluna girdi.
AlyaaDuru omaraysegul kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama bu nutrıcıa infatrini mamayı bana doktor verdi biberonda azcık su ile ılıtıp vermem de bi sorun olur mu acaba siz nasıl kullanıyordunuz?😞
Brncyrgn Sadece o mamayımı içiyor bebekleriniz kac aylık günde ne kadar veriyorsunuz faydası var mı fiyatı nasıl rica etsem bilgilendirirmisnz Bizde kilo alımımız az o yzden doktor bunu yazdı
Elifnilinannesi Brncyrgn benim bebeğim kalp damarları ters doğdu 7 günlükken açık kalp ameliyatı oldu çok fazla emziremedim. Ameliyat sonrası kilo kaybı çok oldu doktorumuz bunu önerdi. 200 ml lik sıvı formda mama. Tanesi 9 TL diye biliyorum. Ben ilk 2 ay ücretli aldım ayda 800 TL ücret ödüyordum sonra sağolsun Doktorumuz rapor çıkarttı şuan 60 tanesi için 100 TL ödüyorum
Oykubebek Elifnilinannesi benimde bebegim delik oldugu icin acik kalp amaliyati oldu. Durumumuz iyi ama hala hizli nefes alip veriyoruz sizede buyuk gecmis olsun suan 5 ayligiz 4 aylikken olduk. :(
Guldas Ablam kullanıyor gelişim geriliği vardı yeğenimde. Çok iyi geldi düzenli kullanınca toparladı. Raporlu mama doktor veriyor.
burcusenova bu mama raporlu alınabiliyor, o zaman az bir ödemesi oluyormuş. benimde arkadaşım oğluna veriyor, çok zayıftı, ameliyat olacak doktor toparlansın diye verdi
zeykob Bunun raporunu uzman çocuk doktoru yazabiliyor mu? Bizim doktor bir deneyin diye adını yazıp verdi, raporla ilgili birşey demedi.
Elifnilinannesi zeykob ben özelde bi doktora götürmüştüm kızımı ishali için o kullandığı mamayı öğrenince pahalı o mama isterseniz ben rapor çıkarabilirim dedi aynı gün içerisinde çıkardı raporu bi araştırın derim ücretli alındığında maddi açıdan çok zorluyor ben 2 ay ücretli aldım 800 TL tutmuştu.
Elifnilinannesi Biz 7 günlükken olduk ameliyatı şuan 6 aylık hızlı nefes alıp verme bizde de var kullandığı ilaçlardan dolayı ciğerlerinde su toplamaya bağlı büyümeden şüpheleniyorlar yarın kontrolümüz var inşallah bişey çıkmaz sizede çok geçmiş olsun şifa bulsun minikler sağlıkla büyüsünler inşallah. 🤗