BYS27 merhaba benim bebegım ıcın de normal mamayı kustugu ve acillik olmuştuk bır sürü doktor test yapmadan bu çocuk ınek sütü alerjısı dedi normal mama kullanmayacaksın dedi özel mamaları ıcıremedok. Kılo alımımız da ıyı degıldı. En sonunda 5 aylıkken Gastroentroloji Prof doktora gıttık sagolsun anlattıklarımızdan yola çıkarak bu çocuk alerjık degıl reflü bu çocuk dedi test etmemız ıcın de önce 15 ml kusmazsa ıkı saat gozlemleyın sonra 30 ml deneyın dedi aptamıl anti reflü mama verdi nasıl korktuk ınek sütü ıcerıyor dıye şükürler olsun ıyı geldi çocuğuma siz de deneyın dilerseniz azıcık bır gözlemleyin ıstersenız